Pulpit to ekran główny dostępny tuż po zalogowaniu, zawiera on podstawowe informacje dotyczące prowadzonej w aplikacji Finezjo dokumentacji medycznej.
Wyposażony jest w następujące funkcjonalności: interaktywne kafelki nawigacyjne, nadchodzące wizyty, wykresy oraz listę zadań. Ponadto znajdziemy tutaj również informację o dzisiejszej dacie oraz o czasie pracy zdefiniowanym w grafiku.
Uzupełnij profil
Na starcie aplikacja Finezjo podpowiada swoim użytkownikom na jakim poziomie zaawansowania znajduje się ich profil, a także sugeruje kolejne kroki pozwalające lepiej zarządzać funkcjami Finezjo.
Interaktywne kafelki
Kafelki umożliwiają łatwy podgląd podstawowych statystyk dotyczących prowadzonej działalności.
Wizyty dzisiaj – przedstawiają liczbę wizyt które odbyły się lub mają się odbyć w dniu dzisiejszym. W tym miejscu wyświetlana jest także liczba ile wizyt jeszcze pozostało. W przypadku podmiotu, Fizjoterapeuta i Inny specjalista mają wgląd w liczbę tylko swoich wizyt, natomiast Administrator i Pracownik administracyjny mają wgląd we wszystkie wizyty realizowane w danym dniu.
Wszystkie wizyty – jest to liczba wizyt umówionych w ciągu ostatnich 30 dni kalendarzowych np.: 10.08 – 09.09.
Odwołane wizyty – jest to liczba odwołanych wizyt w ciągu ostatnich 30 dni kalendarzowych np.: 10.08 – 09.09.
Uzupełnione karty – w tym miejscu znajduje się informacja na temat kart badań. Pierwsza liczba oznacza ilość zatwierdzonych kart badania, druga liczba oznacza ilość otwartych (wszystkich) kart badania.
Nowi pacjenci – liczba ta wskazuje ilu pacjentów zostało dodanych do listy pacjentów w ciągu ostatnich 30 dni kalendarzowych np.: 10.08 – 09.09 (w tą statystykę pacjent wlicza się w momencie utworzenia karty pacjenta).
Każdy z interaktywnych kafelków po kliknięciu otworzy odpowiednią zakładkę aplikacji Finezjo, dzięki czemu można w prosty i szybki sposób podejrzeć, które karty badania nie zostały zatwierdzone, jakie wizyty są jeszcze w dniu dzisiejszym, a także jakie wizyty zostały odwołane.
Wykresy
W przypadku Indywidualnej Praktyki Fizjoterapeutycznej oraz Administratora podmiotu, pulpit wyposażony jest także w wykresy, pokazujące cztery kluczowe informacje: przychód, odwołane wizyty, wszystkie wizyty oraz nowi pacjenci.
Wykresy mogą być wyświetlone w trzech zakresach czasu: 30 dni, 7 dni oraz rok.
Przychód – liczony jest na podstawie płatności dodanych do wizyty. Więcej informacji o płatnościach znajduje się na stronie pomoc.finezjo.pl/temat/wizyty/#platnosci
Nadchodzące wizyty
W module pulpitu znajduje się także grafik dzisiejszych wizyt, który umożliwia łatwe i proste sprawdzenie jakie wizyty nastąpią w dniu dzisiejszym. Moduł ten zawiera najistotniejsze informacje dotyczące wizyty:
- Imię i Nazwisko pacjenta;
- Godzinę rozpoczęcia wizyty;
- Adres i gabinet realizowania wizyty;
- Notatkę do wizyty (opcjonalnie);
- Typ wizyty (Cykliczna, Znajdź Fizjoterapeutę, Nowa);
- Stan uzupełnienia karty badania;
Z poziomu tego widoku jest także możliwość odwołania wizyty, edycji wizyty, a także przejścia do karty pacjenta. Dodatkowo Fizjoterapeuta i Inny specjalista może również z tego poziomu rozpocząć wizytę, klikając w przycisk Rozpocznij wizytę.
Mamy także możliwość uzupełnienia danych o płatności – użytkownik może dodać lub usunąć płatność klikając w przycisk suwaka obok napisu „opłacono” . Istnieje również opcja edycji płatności – w tym celu gdy mamy dodaną płatność należy najechać kursorem myszy obok kwoty – pojawi nam się przycisk „edytuj”.
Twoja lista zadań
Każdy użytkownik aplikacji na pulpicie ma możliwość stworzenia własnej listy zadań, składającej się z opisu i opcjonalnie z terminu realizacji.
Zdefiniowane pozycje są widoczne tylko dla danego użytkownika. Pozycje z listy zadań widoczne są w ramach każdego konta użytkownika bez znaczenia czy zadanie zostało dodane w ramach indywidualnej praktyki czy podmiotu leczniczego.
Twoja lista zadań posiada także możliwość wglądu w pełną listę zadań oraz w listę wykonanych zadań.