Eksport dokumentacji medycznej z aplikacji Finezjo
Eksportu dokumentacji medycznej dokonujemy wyłącznie w przypadku usunięcia konta w aplikacji Finezjo. Nie ma więc możliwości otrzymania prowadzonej dokumentacji medycznej, o ile nie jest spełniony powyższy warunek. Nie dokonujemy także pełnego transferu dokumentacji medycznej pomiędzy kontami.
W przypadku chęci eksportu wytworzonej dokumentacji medycznej, należy podjąć kontakt mailowy z obsługą pod adresem [email protected]
Dokumentacja medyczna jest przekazywana poprzez aplikację w dwóch formatach – .json (karty pacjentów) oraz .csv (dane pacjentów) po poprawnym złożeniu oświadczenia o rezygnacji, którego wzór przesyłamy na prośbę osoby upoważnionej za prowadzenie praktyki zawodowej czy też podmiotu leczniczego (procedura odbywa się drogą elektroniczną).
Eksport jest realizowany przez Dział Techniczny do ok. 14 dni. Po pobraniu paczki z wyeksportowaną dokumentacją medyczną i przekazaniu informacji zwrotnej, konto w aplikacji Finezjo zostaje zablokowane, a następnie usunięte.