Wprowadzenie
Zakładka ma formę listy wizyt, na której zamieszczone zostały kolejne wizyty z najważniejszymi informacjami: dacie i godzinie wizyty, imieniu i nazwisku pacjenta, gabinecie oraz statusie wizyty, a także dane dotyczące NFZ-u oraz informacja czy pacjent jest nowy czy istnieje już w bazie. W przypadku pracownika administracji widnieje w tym miejscu także informacja o osobie prowadzącej wizytę.
Użytkownik może również edytować dane wizyty przyciskiem [EDYTUJ].
Jeśli użytkownik pełni funkcję fizjoterapeuty, w celu rozpoczęcia nowej wizyty powinien przełączyć profil na konto fizjoterapeuty.
W tym module, u samej góry, znajduje się też pole wyszukiwania, dzięki któremu można wyszukać zaplanowaną wizytę wpisując dane pacjenta. Wyszukiwanie można zawężać korzystając z filtra wyboru gabinetu, daty, terapeuty oraz statusu wizyty.

Typ wizyty
W Finezjo możliwe jest dodawanie wizyty o kilku typach:
- Wizyta standardowa – jest to jednorazowy, pojedynczy termin wizyty.
- Wizyta cykliczna – jest to powtarzalny, cykliczny termin, którego warunki możesz skonfigurować dodając wizytę. W ten sposób możesz dodać wizyty, które odbywają się według pewnej zasady (np. w każdy wtorek o 15:30).
- Komercyjna – domyślny typ wizyt.
- (Opcja dostępna tylko w pilotażu) NFZ – dostępne tylko w wypadku posiadania umowy z NFZ,
- ze skierowaniem,
- bez skierowania.
Nowa wizyta
Jednym z najważniejszych modułów, który pozwoli usprawnić Twoją pracę jest moduł proponujący terminy wizyt. Dzięki niemu nie musisz nawet otwierać kalendarza wizyt, aby dodać wizytę, która nie będzie się nakładać na inną.

W celu utworzenia nowej wizyty w zakładkach Wizyty lub Kalendarz należy kliknąć w znajdujący się w prawym górnym rogu przycisk [DODAJ WIZYTĘ] lub wybrać odpowiedni kafelek w Kalendarzu. Wizytę można również dodać w zakładce Pacjenci lub bezpośrednio w karcie pacjenta danego pacjenta.
Po wciśnięciu w przycisk pojawi się okno umożliwiające utworzenie nowej wizyty, w którym należy wprowadzić następujące informacje:
- Wybór rodzaju wizyty (wizyta komercyjna lub realizowana w ramach NFZ)
- Czy jest to Pacjent nowy (pierwszorazowy) lub istniejący (posiada już kartę pacjenta w podmiocie)
- Imię i nazwisko pacjenta
- Fizjoterapeutę prowadzącego wizytę
- Gabinet
- Termin i czas trwania wizyty
Na ekranie dodawania wizyty istnieje możliwość sprawdzenia dostępności pracowników podmiotu w określonym czasie, co jest ściśle skorelowane z grafikiem pracy oraz ewentualnymi urlopami lub zwolnieniami.
W prawym dolnym rogu okna znajdziemy podsumowanie wprowadzonych informacji.
Wizytę zatwierdzamy poprzez kliknięcie w przycisk [DODAJ WIZYTĘ].
Odwoływanie wizyt
Odwoływanie zapisanych wcześniej wizyt odbywa się poprzez wybranie przycisku z czerwoną ikoną kosza (po najechaniu na przycisk wyświetla się komunikat ODWOŁAJ WIZYTĘ). Przycisk znajduje się w wierszu danego pacjenta, w zakładce Wizyty, bezpośrednio za informacją o gabinecie realizowania wizyty. Ikony danych pacjenta i odwoływania wizyty pojawiają się przy najechaniu na odpowiednią wizytę w tabeli wizyt.
Po wybraniu przycisku, pojawi się okno z pytaniem potwierdzającym odwołanie wizyty. Należy pamiętać, że w razie pomyłki nie ma możliwości cofnięcia tej akcji i trzeba będzie na nowo wprowadzać dane dotyczące wizyty.
W celu odwołania wizyty należy wybrać przycisk [ODWOŁAJ].
Odwoływanie wizyty jest możliwe również z poziomu kalendarza oraz dashboardu. Po odwołaniu wizyty stosowny komunikat wyświetli się w powiadomieniach.