Wizyty

Wprowadzenie

Zakładka ma formę listy wizyt, na której zamieszczone zostały kolejne wizyty z najważniejszymi informacjami: dacie i godzinie wizyty, imieniu i nazwisku pacjenta, gabinecie oraz statusie wizyty, a także dane dotyczące NFZ-u oraz informacja czy pacjent jest nowy czy istnieje już w bazie. W przypadku pracownika administracji widnieje w tym miejscu także informacja o osobie prowadzącej wizytę. 

Użytkownik może również edytować dane wizyty przyciskiem [EDYTUJ].

Jeśli użytkownik pełni funkcję fizjoterapeuty, w celu rozpoczęcia nowej wizyty powinien przełączyć profil na konto fizjoterapeuty.

W tym module, u samej góry, znajduje się też pole wyszukiwania, dzięki któremu można wyszukać zaplanowaną wizytę wpisując dane pacjenta. Wyszukiwanie można zawężać korzystając z filtra wyboru gabinetu, daty, terapeuty oraz statusu wizyty. 

Typ wizyty

W Finezjo możliwe jest dodawanie wizyty o kilku typach:

  1. Wizyta standardowa – jest to jednorazowy, pojedynczy termin wizyty.
  2. Wizyta cykliczna  – jest to powtarzalny, cykliczny termin, którego warunki możesz skonfigurować dodając wizytę. W ten sposób możesz dodać wizyty, które odbywają się według pewnej zasady (np. w każdy wtorek o 15:30).
  3. Komercyjna – domyślny typ wizyt.
  4. (Opcja dostępna tylko w pilotażu) NFZ – dostępne tylko w wypadku posiadania umowy z NFZ,
    • ze skierowaniem,
    • bez skierowania.

Nowa wizyta

Jednym z najważniejszych modułów, który pozwoli usprawnić Twoją pracę jest moduł proponujący terminy wizyt. Dzięki niemu nie musisz nawet otwierać kalendarza wizyt, aby dodać wizytę, która nie będzie się nakładać na inną.

W celu utworzenia nowej wizyty w zakładkach Wizyty lub Kalendarz należy kliknąć w znajdujący się w prawym górnym rogu przycisk [DODAJ WIZYTĘ] lub wybrać odpowiedni kafelek w Kalendarzu. Wizytę można również dodać w zakładce Pacjenci lub bezpośrednio w karcie pacjenta danego pacjenta.

Po wciśnięciu w przycisk pojawi się okno umożliwiające utworzenie nowej wizyty, w którym należy wprowadzić następujące informacje: 

  • Wybór rodzaju wizyty (wizyta komercyjna lub realizowana w ramach NFZ)
  • Czy jest to Pacjent nowy (pierwszorazowy) lub istniejący (posiada już kartę pacjenta w podmiocie)
  • Imię i nazwisko pacjenta
  • Fizjoterapeutę prowadzącego wizytę
  • Gabinet
  • Termin i czas trwania wizyty

Na ekranie dodawania wizyty istnieje możliwość sprawdzenia dostępności pracowników podmiotu w określonym czasie, co jest ściśle skorelowane z grafikiem pracy oraz ewentualnymi urlopami lub zwolnieniami. 

W prawym dolnym rogu okna znajdziemy podsumowanie wprowadzonych informacji.

Wizytę zatwierdzamy poprzez kliknięcie w przycisk [DODAJ WIZYTĘ].

Odwoływanie wizyt

Odwoływanie zapisanych wcześniej wizyt odbywa się poprzez wybranie przycisku z czerwoną ikoną kosza (po najechaniu na przycisk wyświetla się komunikat ODWOŁAJ WIZYTĘ). Przycisk znajduje się w wierszu danego pacjenta, w zakładce Wizyty, bezpośrednio za informacją o gabinecie realizowania wizyty. Ikony danych pacjenta i odwoływania wizyty pojawiają się przy najechaniu na odpowiednią wizytę w tabeli wizyt.

Po wybraniu przycisku, pojawi się okno z pytaniem potwierdzającym odwołanie wizyty. Należy pamiętać, że w razie pomyłki nie ma możliwości cofnięcia tej akcji i trzeba będzie na nowo wprowadzać dane dotyczące wizyty.

W celu odwołania wizyty należy wybrać przycisk [ODWOŁAJ].

Odwoływanie wizyty jest możliwe również z poziomu kalendarza oraz dashboardu. Po odwołaniu wizyty stosowny komunikat wyświetli się w powiadomieniach. 

Ostatnia aktualizacja 16 lutego 2021

Czy artykuł był pomocny?

Polecane tematy