1. Home
  2. Podmiot Leczniczy
  3. Administrator
  4. Pulpit – Twoje centrum dowodzenia
  1. Home
  2. Praktyka Fizjoterapeutyczna
  3. Pulpit – Twoje centrum dowodzenia
  1. Home
  2. Podmiot Leczniczy
  3. Fizjoterapeuta
  4. Pulpit – Twoje centrum dowodzenia
  1. Home
  2. Podmiot Leczniczy
  3. Pracownik administracyjny
  4. Pulpit – Twoje centrum dowodzenia
  1. Home
  2. Podmiot Leczniczy
  3. Inny specjalista
  4. Pulpit – Twoje centrum dowodzenia

Pulpit – Twoje centrum dowodzenia

Pulpit to ekran główny dostępny tuż po zalogowaniu, zawiera on podstawowe informacje dotyczące prowadzonej w aplikacji Finezjo dokumentacji medycznej.

Wyposażony jest w następujące funkcjonalności: interaktywne kafelki nawigacyjne, nadchodzące wizyty, wykresy oraz listę zadań. Ponadto znajdziemy tutaj również informację o dzisiejszej dacie oraz o czasie pracy zdefiniowanym w grafiku.

Uzupełnij profil

Na starcie aplikacja Finezjo podpowiada swoim użytkownikom na jakim poziomie zaawansowania znajduje się ich profil, a także sugeruje kolejne kroki pozwalające lepiej zarządzać funkcjami Finezjo.

Interaktywne kafelki

Kafelki umożliwiają łatwy podgląd podstawowych statystyk dotyczących prowadzonej działalności.

Wizyty dzisiaj – przedstawiają liczbę wizyt które odbyły się lub mają się odbyć w dniu dzisiejszym. W tym miejscu wyświetlana jest także liczba ile wizyt jeszcze pozostało. W przypadku podmiotu, Fizjoterapeuta i Inny specjalista mają wgląd w liczbę tylko swoich wizyt, natomiast Administrator i Pracownik administracyjny mają wgląd we wszystkie wizyty realizowane w danym dniu.

Wszystkie wizyty – jest to liczba wizyt umówionych w ciągu ostatnich 30 dni kalendarzowych np.: 10.08 – 09.09.

Odwołane wizyty – jest to liczba odwołanych wizyt w ciągu ostatnich 30 dni kalendarzowych np.: 10.08 – 09.09.

Uzupełnione karty – w tym miejscu znajduje się informacja na temat kart badań. Pierwsza liczba oznacza ilość zatwierdzonych kart badania, druga liczba oznacza ilość otwartych (wszystkich) kart badania.

Nowi pacjenci – liczba ta wskazuje ilu pacjentów zostało dodanych do listy pacjentów w ciągu ostatnich 30 dni kalendarzowych np.: 10.08 – 09.09 (w tą statystykę pacjent wlicza się w momencie utworzenia karty pacjenta).

Każdy z interaktywnych kafelków po kliknięciu otworzy odpowiednią zakładkę aplikacji Finezjo, dzięki czemu można w prosty i szybki sposób podejrzeć, które karty badania nie zostały zatwierdzone, jakie wizyty są jeszcze w dniu dzisiejszym, a także jakie wizyty zostały odwołane.

Wykresy

W przypadku Indywidualnej Praktyki Fizjoterapeutycznej oraz Administratora podmiotu, pulpit wyposażony jest także w wykresy, pokazujące cztery kluczowe informacje: przychód, odwołane wizyty, wszystkie wizyty oraz nowi pacjenci.

Wykresy mogą być wyświetlone w trzech zakresach czasu: 30 dni, 7 dni oraz rok.

Przychód – liczony jest na podstawie płatności dodanych do wizyty. Więcej informacji o płatnościach znajduje się na stronie pomoc.finezjo.pl/temat/wizyty/#platnosci

Nadchodzące wizyty

W module pulpitu znajduje się także grafik dzisiejszych wizyt, który umożliwia łatwe i proste sprawdzenie jakie wizyty nastąpią w dniu dzisiejszym. Moduł ten zawiera najistotniejsze informacje dotyczące wizyty:

  • Imię i Nazwisko pacjenta;
  • Godzinę rozpoczęcia wizyty;
  • Adres i gabinet realizowania wizyty;
  • Notatkę do wizyty (opcjonalnie);
  • Typ wizyty (Cykliczna, Znajdź Fizjoterapeutę, Nowa);
  • Stan uzupełnienia karty badania;

Z poziomu tego widoku jest także możliwość odwołania wizyty, edycji wizyty, a także przejścia do karty pacjenta. Dodatkowo Fizjoterapeuta i Inny specjalista może również z tego poziomu rozpocząć wizytę, klikając w przycisk Rozpocznij wizytę.

Mamy także możliwość uzupełnienia danych o płatności – użytkownik może dodać lub usunąć płatność klikając w przycisk suwaka obok napisu „opłacono” . Istnieje również opcja edycji płatności – w tym celu gdy mamy dodaną płatność należy najechać kursorem myszy obok kwoty – pojawi nam się przycisk „edytuj”.

Twoja lista zadań

Każdy użytkownik aplikacji na pulpicie ma możliwość stworzenia własnej listy zadań, składającej się z opisu i opcjonalnie z terminu realizacji. 

Zdefiniowane pozycje są widoczne tylko dla danego użytkownika. Pozycje z listy zadań widoczne są w ramach każdego konta użytkownika bez znaczenia czy zadanie zostało dodane w ramach indywidualnej praktyki czy podmiotu leczniczego.

Twoja lista zadań posiada także możliwość wglądu w pełną listę zadań oraz w listę wykonanych zadań.

Ostatnia aktualizacja 28 kwietnia 2022

Czy artykuł był pomocny?

Polecane tematy