Informacje wstępne. Ogólny opis modułu.
W zakładce Wzory, dostępnej z poziomu menu głównego, użytkownik ma dostęp do najpopularniejszych wzorów dokumentów przygotowanych przez Krajową Izbę Fizjoterapeutów, istotnych dla właściwej współpracy z pacjentem oraz w procesie prowadzenia dokumentacji medycznej, użytkownik może dodać własny wzór dokumentu.
Spis dokumentów
Dokumenty te przedstawiają się następująco:
- Oświadczenie – COVID-19 (ankieta wstępnej kwalifikacji, ankieta aktualizacyjna)
- Zgoda pacjenta na świadczenia zdrowotne
- Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej
- Oświadczenie pacjenta o udzielaniu informacji o stanie zdrowia
- Oświadczenie pacjenta na wypadek braku okazania dokumentu tożsamości
- Zgoda przedstawiciela ustawowego pacjenta
- Oświadczenie przedstawiciela ustawowego/opiekuna prawnego pacjenta
- Rejestr wydanej dokumentacji medycznej
- Klauzula obowiązku informacyjnego
- Skrócona klauzula obowiązku informacyjnego
Każdy z dostępnych wzorów pracownik może pobrać w formacie PDF (klikając w przycisk [POBIERZ] przy odpowiednim wzorze), a następnie wydrukować.
Wszystkie wzory dokumentów sugerowane w aplikacji, zostały przygotowane przez KIF przy konsultacji z prawnikami, jednak ich użycie jest zależne do indywidualnej decyzji fizjoterapeuty.
Warunki użycia wymienionych dokumentów zostały krótko scharakteryzowane i są dostępne po najechaniu kursorem na ikonę informacyjną „i” przy każdym z dokumentów.
Dodawanie własnego wzoru
Użytkownik może dodać własny wzór dokumentu, klikając w przycisk [DODAJ WZÓR] znajdujący się w prawym górnym rogu zakładki Wzory.
W pojawiającym się oknie należy wprowadzić nazwę wzoru oraz opcjonalnie jego krótki opis, i dodać stosowny załącznik w formacie jpg, png lub pdf.
Wprowadzenie nowego wzoru należy zatwierdzić przyciskiem [ZAPISZ].
Wprowadzanie nowego wzoru można anulować zamykając okno lub wybierając przycisk [ANULUJ].
Nowy wzór zostanie dodany na końcu listy w zakładce Wzory.