Aplikacja Finezjo posiada usługę wysyłania automatycznego powiadomienia do pracowników podmiotu o odwołanych wizytach oraz zmianach terminu wizyty.
Powiadomienia e-mail
Administrator
Administrator podmiotu, może włączyć dla swoich pracowników opcję otrzymywania powiadomień e-mail w przypadku zmiany terminu wizyty lub jej odwołania.
Opcja włączenia i konfiguracji powiadomień e-mail znajduje się w menu Ustawienia > Powiadomienia.
Domyślnie moduł powiadomień e-mail jest wyłączony, aby go uruchomić należy kliknąć w dostępny switch z prawej strony pod nagłówkiem Aktywuj powiadomienia.
Po włączeniu modułu, wyświetlają się trzy opcje do wyboru:
- Anulowanie wizyty przez pacjenta (SMS) – wysłanie powiadomienia e-mail do pracowników w momencie gdy pacjent odwoła wizytę korzystając z linku do odwołania wizyty otrzymanego w wiadomości sms;
- Anulowanie wizyt (ogólne) – wysłanie powiadomienia e-mail do pracowników w momencie odwołania wizyty pacjenta przez pracownika podmiotu;
- Zmiana terminu wizyty – wysłanie powiadomienia e-mail do pracowników w momencie zmiany terminu wizyty pacjenta przez pracownika podmiotu;
Każda z powyższych opcji posiada własne możliwości spersonalizowania do kogo mają zostać wysłane powiadomienia e-mail:
- Specjalista prowadzący wizytę – wiadomość zostanie wysłana na adres mailowy pracownika, który przypisany był jako prowadzący wizytę;
- Do pracowników administracyjnych i administratorów podmiotu – wiadomość zostanie wysłana do wszystkich pracowników administracyjnych oraz do wybranych z listy administratorów podmiotu;
Pracownicy
Po włączeniu modułu powiadomień e-mail automatycznie każdy z wybranych pracowników będzie otrzymywał wiadomości mailowe za wyjątkiem Fizjoterapeutów, którzy będą musieli włączyć tę opcję także na swoim koncie.
Opcja włączenia powiadomień e-mail znajduje się w menu Ustawienia > Powiadomienia e-mail. Po kliknięciu w dostępny w zakładce switch zmieni się status powiadomień z Powiadomienia nieaktywne na Powiadomienia aktywne. W tym miejscu Fizjoterapeuta będzie miał także możliwość zdefiniowania służbowego adresu e-mail.
Pozostali użytkownicy niebędący administratorem nie będą widzieli tej zakładki.
Służbowy adres e-mail dla Fizjoterapeuty
Fizjoterapeuci mogą zdefiniować w ustawieniach inny adres mailowy na który chcą otrzymywać powiadomienia e-mail w danym podmiocie.
W przypadku braku dodania innego adresu mailowego powiadomienia będą wysyłane domyślnie na adres e-mail podany do Krajowego Rejestru Fizjoterapeutów.
Ważne! Adres e-mail do logowania do aplikacji pozostanie bez zmian.
Aby podać nowy adres e-mail należy włączyć opcję powiadomień mailowych i kliknąć w ikonę edycji (czyli ikona z ołówka z notatnikiem), następnie wyświetli się nowe okno w którym będzie możliwość podania adresu mailowego, ostatnim krokiem jest wpisanie kodu weryfikacyjnego otrzymanego na wskazany adres mailowy. Po wykonaniu tych czynności nowy adres wyświetli się na liście powiadomień e-mail.