Zakładka Ustawienia, w przypadku konta pracownika administracyjnego podmiotu leczniczego, podzielona została na dwie sekcje ustawienia podmiotu oraz ustawienia konta.
Ustawienia podmiotu
Wzory testów
W tej sekcji pracownik administracyjny może dodać testy funkcjonowania oraz testy strukturalne, które dostępne będą dla fizjoterapeutów zatrudnionych w podmiocie leczniczym.
W celu dodania testu strukturalnego należy wybrać przycisk [DODAJ TEST STRUKTURALNY], a następnie w oknie wprowadzić opis testu oraz wybrać typ danych z listy. Test dodajemy przyciskiem [ZAPISZ SZABLON TESTU]. Dodawanie testu można przerwać przyciskiem [ANULUJ].
W celu dodania testu funkcjonowania należy wybrać przycisk [DODAJ TEST funkcjonowania], a następnie w oknie wprowadzić nazwę testu, wybrać jego rodzaj z listy, wprowadzić w pole tekstowe opis testu, powiązać test z odpowiednim kodem ICF oraz ewentualnie załączyć odpowiedni plik uzupełniający informacje dotyczące realizacji testu. Test dodajemy przyciskiem [ZAPISZ SZABLON TESTU]. Dodawanie testu można przerwać przyciskiem [ANULUJ].
W sekcji dostępna jest również wyszukiwarka pozwalająca na przeszukiwanie dodanych testów do bazy.
Wzory dokumentów
Sekcja zawierająca wzory dokumentów udostępnionych przez KIF oraz możliwość dodawania własnych wzorów udostępnionych dla zespołu pracującego w podmiocie leczniczym [DODAJ WZÓR].
Dokumenty udostępnione przez KIF to:
-
- Oświadczenie – COVID-19 (ankieta wstępnej kwalifikacji, ankieta aktualizacyjna)
- Zgoda pacjenta na świadczenia zdrowotne
- Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej
- Oświadczenie pacjenta o udzielaniu informacji o stanie zdrowia
- Oświadczenie pacjenta na wypadek braku okazania dokumentu tożsamości
- Zgoda przedstawiciela ustawowego pacjenta
- Oświadczenie przedstawiciela ustawowego/opiekuna prawnego pacjenta
- Rejestr wydanej dokumentacji medycznej
- Klauzula obowiązku informacyjnego
- Skrócona klauzula obowiązku informacyjnego
Każdy z dostępnych wzorów pracownik administracyjny może pobrać w formacie PDF (klikając w przycisk [POBIERZ] przy odpowiednim wzorze), a następnie wydrukować.
Warunki użycia wymienionych dokumentów zostały krótko scharakteryzowane i są dostępne po najechaniu kursorem na ikonę informacyjną „i” przy każdym z dokumentów.
Ustawienia konta
Ogólne
Sekcja umożliwia zweryfikowanie najważniejszych danych dotyczących konta użytkownika. W tej sekcji można ustawić zdjęcie profilowe, wprowadzając odpowiedni plik (nie większy niż 5 MB, w formacie .jpg lub .png).
W sytuacji, gdy administrator nie jest fizjoterapeutą, poprzez przycisk [EDYTUJ] w sekcji logowanie, użytkownik może zmienić hasło logowania. Niezbędne do tego będzie wpisanie starego hasła, hasła nowego oraz powtórne wpisanie nowego hasła, a następnie zatwierdzenie wprowadzonych zmian przyciskiem [ZAPISZ].
Fizjoterapeuci dokonują zmian w procesie logowania przez Bezpieczne Logowanie.
W sekcji ustawień ogólnych użytkownik znajdzie również przewodniki po aplikacji Finezjo, a także instrukcje obsługi.
Twoje placówki
Sekcja umożliwia zweryfikowanie najważniejszych danych dotyczących placówki, w której zatrudniony jest użytkownik.