Powiadomienia

Zakładka Powiadomienia zawiera istotne informacje z perspektywy osoby zarządzającej podmiotem leczniczym.

 

W formie listy związanej z poszczególnymi dniami i przy pomocy czytelnych ikon, użytkownik może zapoznać się z:

  • zmianami wprowadzonymi w zakresie godzin pracy pracowników
  • dodanych urlopów
  • zgłoszonych zwolnień lekarskich
  • informacjami o dodanych i odwołanych wizytach
  • zmianami wprowadzonymi w szczegółach wizyt

Użytkownik może przełączać się pomiędzy poszczególnymi sekcjami powiadomień przy użyciu przycisków: [WSZYSTKIE], [URLOPY], [GODZINY PRACY], [WIZYTY]. Wybranie konkretnej kategorii powiadomień zawęża lub rozszerza liczbę wyświetlanych informacji.

Dodatkowo administrator podmiotu w oknie „zaproszenia”  może sprawdzić status wysłanego zaproszenia do podmiotu. Dowie się tam gdy zapraszana osoba źle wpisze hasło zaproszenia, będzie mieć też możliwość ponownej wysyłki zaproszenia i nadania nowego hasła. Wyświetlane będą również informacje o tym czy pracownik zaakceptował lub odrzucił nasze zaproszenie.

Ostatnia aktualizacja 28 kwietnia 2022

Czy artykuł był pomocny?

Polecane tematy