1. Home
  2. Podmiot Leczniczy
  3. Administrator
  4. Ustawienia konta Administratora

Ustawienia konta Administratora

Zakładka Ustawienia

W przypadku konta administratora podmiotu leczniczego, podzielona została na dwie sekcje:

  1. Ustawienia podmiotu – sekcja pozwalająca wprowadzić zmiany istotne dla podmiotu. Są to ustawienia:
    • ogólne, 
    • NFZ-u, 
    • adresów i gabinetów, 
    • powiadomień SMS, 
    • wzorów testów,
    • wzorów dokumentów.
  2. Ustawienia konta – sekcja skupiająca się na ustawieniach konta użytkownika. Są to ustawiania:
    • ogólne,
    • placówek użytkownika.

Ustawienia podmiotu

Ogólne

W tej sekcji, po wybraniu przycisku [EDYTUJ], użytkownik może edytować: logo podmiotu (akceptowane pliki: .jpg, .png; maksymalny rozmiar pliku: 5 MB), nazwę skróconą podmiotu, numer telefonu, adres strony www oraz e-mail, a także ustawić standardową długość wizyty.

Adresy i gabinety 

W tej sekcji wprowadzisz dane adresowe swojego podmiotu leczniczego oraz strukturę podmiotu. Dodaj adres poprzez przycisk [DODAJ ADRES] lub edytuj wcześniej wprowadzone dane poprzez przycisk [EDYTUJ]. Jeśli podmiot działa w większej liczbie miejsc, po prostu dodaj kolejny adres.

W tej sekcji możesz również wprowadzić dane gabinetów. Gabinety to konkretne sale znajdujące się w Twojej placówce, w których odbywają się wizyty. Nadaj swoim gabinetom nazwy, a także określ ile jednocześnie pacjentów może być przyjmowanych w tym miejscu (Dzięki temu nie zapiszesz na jedną godzinę zbyt wielu pacjentów do jednego gabinetu!)

Ustaw godziny otwarcia podmiotu, poprzez przycisk [EDYTUJ] w sekcji „Godziny otwarcia”. Dzięki wprowadzeniu godzin otwarcia nie będziesz musiał wybierać godzin z ram czasowych w których normalnie masz zamknięte.

Pamiętaj! Ustawienie godzin otwarcia nie blokuje możliwości umówienia wizyty poza nimi. Godziny pracy podmiotu to wskazówka dla jego funkcjonowania, a nie blokada.

Powiadomienia SMS

Aktywuj usługę, aby wysyłać automatyczne powiadomienia do pacjentów o wizytach. Możesz zdecydować, czy pacjenci mają otrzymywać informacje zaraz po umówieniu wizyty, przypomnienie przed wizytą lub informację o anulowaniu czy zmianie terminu wizyty. W zakładce możesz spersonalizować własne treści wiadomości SMS, które będą otrzymywać Twoi pacjenci. 

Wzory testów 

W tej sekcji administrator może dodać testy funkcjonowania oraz testy strukturalne, które dostępne będą dla fizjoterapeutów zatrudnionych w podmiocie leczniczym.

W celu dodania testu strukturalnego należy wybrać przycisk [DODAJ TEST STRUKTURALNY], a następnie w oknie wprowadzić opis testu oraz wybrać typ danych z listy. Test dodajemy przyciskiem [ZAPISZ SZABLON TESTU]. 

W celu dodania testu funkcjonowania należy wybrać przycisk [DODAJ TEST FUNKCJONOWANIA], a następnie w oknie wprowadzić nazwę testu, wybrać jego rodzaj z listy, wprowadzić w pole tekstowe opis testu oraz – opcjonalnie – powiązać test z odpowiednim kodem ICF oraz ewentualnie załączyć odpowiedni plik uzupełniający informacje dotyczące realizacji testu. Test dodajemy przyciskiem [ZAPISZ SZABLON TESTU]. 

W sekcji dostępna jest również wyszukiwarka pozwalająca na przeszukiwanie dodanych testów do bazy. 

Wzory dokumentów

Sekcja zawierająca wzory dokumentów przygotowanych przez KIF oraz możliwość dodawania własnych wzorów udostępnionych dla zespołu pracującego w podmiocie leczniczym poprzez przycisk [DODAJ WZÓR].

Dokumenty udostępnione przez KIF to:

  1. Oświadczenie – COVID-19 (ankieta wstępnej kwalifikacji, ankieta aktualizacyjna)
  2. Zgoda pacjenta na świadczenia zdrowotne
  3. Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej
  4. Oświadczenie pacjenta o udzielaniu informacji o stanie zdrowia
  5. Oświadczenie pacjenta na wypadek braku okazania dokumentu tożsamości
  6. Zgoda przedstawiciela ustawowego pacjenta
  7. Oświadczenie przedstawiciela ustawowego/opiekuna prawnego pacjenta
  8. Rejestr wydanej dokumentacji medycznej
  9. Klauzula obowiązku informacyjnego
  10. Skrócona klauzula obowiązku informacyjnego

Każdy z dostępnych wzorów administrator może pobrać w formacie PDF (klikając w przycisk [POBIERZ] przy odpowiednim wzorze) a następnie wydrukować.

Dokumenty zostały krótko scharakteryzowane, ich opisy są dostępne po najechaniu kursorem na ikonę informacyjną „i” przy każdym z dokumentów.

Ustawienia konta

Ogólne 

W zakładce znajdują się dane podstawowe użytkownika. 

Sekcja umożliwia ustawienie zdjęcia profilowego, wprowadzając odpowiedni plik (nie większy niż 5 MB, w formacie .jpg lub .png).

W sytuacji, gdy administrator nie jest fizjoterapeutą, poprzez przycisk [EDYTUJ] w sekcji logowanie, użytkownik może zmienić hasło logowania. Niezbędne do tego będzie wpisanie starego hasła, hasła nowego oraz powtórne wpisanie nowego hasła, a następnie zatwierdzenie wprowadzonych zmian przyciskiem [ZAPISZ].

Fizjoterapeuci dokonują zmian w procesie logowania przez Bezpieczne Logowanie.

W sekcji ustawień ogólnych znajdziesz również przewodniki po aplikacji Finezjo, a także instrukcje obsługi.

Twoje placówki

To podsumowanie danych placówki, której konto obsługujesz. 

Ostatnia aktualizacja 24 marca 2022

Czy artykuł był pomocny?

Polecane tematy

Need Support?
Can't find the answer you're looking for?
Contact Support