Pracownicy

Zakładka Pracownicy w menu głównym aplikacji służy do dodawania kolejnych osób pracujących w podmiocie leczniczym.

Dodawanie pracowników

Aby dodać kolejnego pracownika wystarczy kliknąć w przycisk [ZAPROŚ PRACOWNIKA] w prawym górnym rogu.

Na początku należy określić czy zapraszany pracownik jest fizjoterapeutą [FIZJOTERAPEUTA], czy też innym pracownikiem podmiotu [INNI PRACOWNICY].

Fizjoterapeuta

Jeśli chcesz dodać fizjoterapeutę należy wyszukać go wpisując w oknie numer Prawa wykonywania zawodu fizjoterapeuty, a następnie kliknąć [SZUKAJ]. Po wybraniu z listy właściwego fizjoterapeuty przejść dalej klikając przycisk [KONTYNUUJ].

Następnie wskazujemy dodatkowe informacje:

  • role pełnione w ramach podmiotu, gdzie poza obowiązkowym polem Fizjoterapeuta, można wybrać również Pracownik administracji oraz Administrator.
  • domyślny gabinet, który będzie wyświetlał się podczas dodawania wizyty dla tego pracownika automatycznie.
  • kolor w kalendarzu.

Gdy powyższe czynności zostały zakończone, należy kliknąć w przycisk [KONTYNUUJ] aby przejść do ostatniego kroku. W tym miejscu należy wprowadzić hasło autoryzujące do zaproszenia. Hasło, które utworzysz będzie wymagane tylko raz – podczas akceptowania zaproszenia przez danego pracownika w celu jego bezpiecznej weryfikacji. Zalecamy przekazanie go pracownikowi w bezpieczny sposób np. SMS, podczas rozmowy telefonicznej lub osobiście.

Po wprowadzeniu odpowiednich danych, zapraszamy współpracownika przyciskiem [ZAPROŚ DO APLIKACJI].

Na podany przez fizjoterapeutę e-mail w Krajowym Rejestrze Fizjoterapeutów zostanie nadesłany mail z zaproszeniem, którego akceptacja poprowadzi go do dołączenia do Twojego podmiotu.

Fizjoterapeuta aby się zalogować do aplikacji Finezjo musi posiadać konto na platformie Bezpieczne Logowanie, aby utworzyć konto należy wejść na stronę  logowanie.kif.info.pl/register – jest to platforma stworzona dla Fizjoterapeutów i tylko przez nią jest dostęp do Finezjo, Portalu Fizjoterapeuty oraz Znajdź Fizjoterapeutę.

Jeśli Fizjoterapeuta posiada już konto na platformie Bezpieczne Logowanie, wystarczy że w otrzymanym mailu z zaproszeniem kliknie w przycisk [Dołącz teraz]. Zostanie automatycznie przeniesiony na stronę logowania.

W tej zakładce możemy również edytować dane pracowników [EDYTUJ DANE] lub usunąć pracownika z podmiotu [USUŃ PRACOWNIKA].

Inny pracownik podmiotu

Jeśli chcesz dodać innego pracownika, przykładowo pracownika administracyjnego lub innego specjalistę, wyślij mu zaproszenie do aplikacji ówcześnie podając jego adres e-mail, zdefiniuj rolę uprawnień oraz (opcjonalnie) przypisz domyślny gabinet i wybierz kolor z którym ten pracownik będzie łączony w kalendarzu.

Gdy powyższe czynności zostały zakończone, należy kliknąć w przycisk [KONTYNUUJ] aby przejść do ostatniego kroku. W tym miejscu należy wprowadzić hasło autoryzujące do zaproszenia. Hasło, które utworzysz będzie wymagane tylko raz – podczas akceptowania zaproszenia przez danego pracownika w celu jego bezpiecznej weryfikacji. Zalecamy przekazanie go pracownikowi w bezpieczny sposób np. SMS, podczas rozmowy telefonicznej lub osobiście.

Po wprowadzeniu odpowiednich danych, zapraszamy współpracownika przyciskiem [ZAPROŚ].

Na podany adres e-mail zostanie nadesłany mail z zaproszeniem, którego akceptacja poprowadzi go do dołączenia do Twojego podmiotu.

W tej zakładce możemy również edytować dane pracowników [EDYTUJ DANE] lub usunąć pracownika z podmiotu [USUŃ PRACOWNIKA].

Usuwanie pracowników

Po usunięciu pracownik nie będzie miał już możliwości dostępu do danych podmiotu leczniczego. Usunięcie pracownika nie jest równoznaczne z utratą danych wygenerowanych przez pracownika w systemie. Natomiast sam pracownik traci dostęp do danych zgromadzonych przez podmiot.

Ostatnia aktualizacja 26 kwietnia 2021

Czy artykuł był pomocny?

Polecane tematy