1. Home
  2. FAQ
  3. Aktualizacje
  4. 2021
  5. Aktualizacja wrzesień 2021

Aktualizacja wrzesień 2021

Bądź na bieżąco!

Finezjo to aplikacja, która dynamicznie się rozwija, więc aby nic nie umknęło Twojej uwadze zajrzyj na nasze profile społecznościowe!

Poznaj wszystkie możliwości aplikacji ??????? już teraz na stronie finezjo.pl

Dashboard … Pulpit!

  • Zmiana nazwy dotychczasowej zakładki Dashboard na Pulpit.
  • Pulpit dla Indywidualnych Praktyk Fizjoterapeutycznych.
  • Nowe funkcjonalności dostępne na dashboardzie.
    • Interaktywne kafelki nawigujące po wizytach.
    • Wykresy obrazujące dane statystyczne dla danego konta w aplikacji. Wykres przedstawia widok dla ostatnich 7 lub 30 dni.
    • Twoja lista zadań – opcja dodania zadania, wskazanie daty realizacji zadania, podgląd wszystkich zadań oraz wgląd w listę zadań obecnych i minionych.

Więcej informacji na temat zakładki Pulpit znajduje się na stronie: pomoc.finezjo.pl/temat/pulpit

  • Zmodyfikowane kroki onboardingu, czyli pierwszego kontaktu z aplikacją (dla nowych podmiotów i praktyk fizjoterapeutycznych).

Karta badania

  • Nowy wygląd karty badania oraz dodatkowe funkcjonalności.
  • Personalizacja karty badania.
    • Opcja wyłączenia nieużywanych sekcji i pól dodatkowych.
    • Możliwość wybrania pól wyświetlanych tylko na pierwszej wizycie lub na kolejnych wizytach.

Więcej informacji na temat tej funkcjonalności znajduje się na stronie: pomoc.finezjo.pl/temat/personalizacja-karty-badania

  • Możliwość dodania własnych szablonów wywiadu.
    • Szablony można zdefiniować bezpośrednio w karcie badania lub w zakładce Ustawienia > Szablony.

Więcej informacji na temat szablonów wywiadu znajduje się na stronie: pomoc.finezjo.pl/temat/szablon-wywiadu-w-karcie-badania

  • Opcja oznaczenia kodu ICD-10 jako ulubionego czyli najczęściej używanego.
  • Dodanie nowej jednostki do wyboru w pytaniach przy testach funkcjonowania i testach strukturalnych – mililitry.

Karta pacjenta

  • Umożliwienie edycji błędnie wprowadzonego numeru PESEL pacjenta.
    Uwaga! Zmiana numeru PESEL wymaga podania powodu zmiany. Informacja o zmianie wyświetlana jest w historii zmian karty pacjenta.

Informacje na temat edycji błędnego numeru PESEL znajdują się na stronie pomoc.finezjo.pl/temat/jak-poprawic-blednie-wprowadzony-numer-pesel

  • Dodanie karty pobytu do listy dokumentów dla obcokrajowców.

Więcej informacji na temat dodania nowego pacjenta znajduje się na stronie: pomoc.finezjo.pl/temat/zakladka-pacjenci/#dodawanie-nowego-pacjenta

Wizyty

  • Wprowadzenie nowej funkcjonalności umożliwiającej oznaczenie powodu odwołania wizyty.
  • Dodanie nowego filtra dla wizyt umówionych przez portal Znajdź Fizjoterapeutę (dla indywidualnych praktyk).

Pracownicy

  • Możliwość podania nowego hasła do zaproszenia przy ponownym jego wysłaniu.

Ustawienia

  • Zmiana nazwy zakładki „Wzory testów” na „Szablony”.
  • Aktualizacja układu w zakładce „Szablony” dla fizjoterapeuty:
    • rozdzielenie zakładki „Ćwiczenia i zalecenia” na osobne sekcje.
    • dodanie dwóch nowych opcji Karta badania oraz Wywiad.
  • Możliwość uruchomienia automatycznych powiadomień e-mail do pracowników podmiotu o odwołanych wizytach oraz zmianach terminu wizyty.

Więcej informacji na temat tej funkcjonalności znajduje się na stronie: pomoc.finezjo.pl/temat/powiadomienia-e-mail-do-pracownikow-podmiotu

Wersja mobilna

  • Udostępnienie widoku nowej zakładki na urządzeniach mobilnych – Pulpit.
  • Utworzenie nowego menu dostępnego na urządzeniach mobilnych.

Uwaga!

Dla pełnej poprawności działania niektórych komponentów zalecane jest usunięcie podręcznej pamięci przeglądarki.

Ostatnia aktualizacja 7 lutego 2022

Czy artykuł był pomocny?

Polecane tematy