1. Home
  2. FAQ
  3. Nowy system powiadomień
  4. Gdzie dodać dodatkowe informacje na stronę wizyty?

Gdzie dodać dodatkowe informacje na stronę wizyty?

Dodatkowe informacje to dane, które wcześniej były przez placówkę/fizjoterapeutę dodawane do wiadomości SMS. Miały ograniczoną ilość znaków i z racji kanału były mocno ubogie.

Od teraz dodatkowe informacje znikają z wiadomości SMS i stają się ważnym elementem strony z informacjami o wizycie. Mogą być dowolnej długości i dodawane zarówno globalnie (dla wszystkich wizyt i fizjoterapeutów) przez podmiot/praktykę jak i przypisane do fizjoterapeuty albo wizyty.

Informacje globalne – ustawiane na stronie ustawień widoczne są na stronie zawsze, a tekst domyślny wpisywany przez fizjoterapeutę pracującego w podmiocie te informacje uzupełnia podobnie jak wiadomość dodawana do wizyty.

W zależności od tego jaką rolę pełnisz informacje możesz zaktualizować w poniższych miejscach:

Fizjoterapeuta prowadzący praktykę

  • Informacja globalna (dla wszystkich pacjentów i wizyt) – na stronie ustawień nowych powiadomień w sekcji strona wizyty. Będzie zawsze widoczna na stronie wizyty
  • Informacja dla konkretnej wizyty – w procesie dodawania nowej wizyty. Uzupełni informację globalną.

Fizjoterapeuta pracujący w podmiocie

  • Informacja globalna (dodawana do wszystkich wizyt prowadzonych przez Ciebie w podmiocie) – na stronie ustawień powiadomień. Będzie zawsze widoczna na stronie wizyty.
  • Informacja dla konkretnej wizyty – w procesie dodawania nowej wizyty. Uzupełni informację globalną.
  • Oprócz dwóch powyższych strona wizyty będzie zawierała również informacje globalne uzupełnione przez podmiot.

Administrator podmiotu

  • Informacja globalna (do wszystkich pacjentów i wizyt) – na stronie ustawień nowych powiadomień w sekcji strona wizyty. Będzie zawsze widoczna na stronie wizyty.

Ostatnia aktualizacja 19 września 2024

Czy artykuł był pomocny?

Polecane tematy