Nowe powiadomienia planujemy uruchomić w dwóch etapach:
Etap 1 (zmiana ustawień)
18.09.2024 – 7.10.2024
W panelu ustawień Finezjo dla pracowników administracyjnych oraz praktyk pojawi się dodatkowa zakładka „nowe powiadomienia”. Są tam zawarte wszystkie ustawienia nowych powiadomień, które należy sprawdzić i dostosować dla potrzeb podmiotu/praktyki.
Do czasu uruchomienia nowych powiadomień zmiany te nie mają wpływu na funkcjonowanie obecnych powiadomień, ale MUSZĄ zostać wprowadzone/zatwierdzone.
Etap 2 (uruchomienie)
Po 8.10.24
Pierwotny termin 2.10.2024 został zmieniony ponieważ nie wszyscy użytkownicy dokonali aktualizacji ustawień.
W tym dniu uruchomimy nowe powiadomienia i dezaktywujemy stare. Nie będzie możliwości powrotu do starych powiadomień w związku z czym BARDZO WAŻNE jest aby nowe powiadomienia były odpowiednio skonfigurowane.
Oczywiście – będziemy cały czas przypominać o konieczności zmiany/akceptacji nowych ustawień.